SMM-просування

SMM-Просування

Соціальний медіа-маркетинг, або SMM – це комплексна методика, яка дозволяє популяризувати ваш бізнес через соціальні мережі. У сегмент охоплення включені основні платформи соціального формату, які були створені для комунікації між користувачами – Інстаграм і Фейсбук.

Що корисного для вашого бізнесу може зробити
SMM-просування

Соціальні медіа нарощують активну аудиторію в шокуючих статистику масштабах, а значить, ідеально підходять для бізнес-прогресу. Різні за віком, статтю, рівнем доходів і соціальним статусом верстви населення із задоволенням «поглинають» рекламу. Інакше кажучи, це – відмінний простір для поширення рекламних кампаній, інформаційних продуктів, анонсування заходів та залучення цільової аудиторії.

Формат соціальних мереж видозмінюється – ще зовсім недавно вони використовувалися виключно для комунікації і ненав’язливої реклами, сьогодні ж це – ефективні бізнес-майданчики, у які вже інтегровані інтернет-магазини. І тепер від знайомства з продуктом до покупки ваш клієнт робить менше кроків, витрачає менше часу, а отже, отримує більше задоволення від доступності необхідних йому товарів і послуг.

У чому успіх просування вашого бізнесу за допомогою SMM

  • Залучення стабільних лідів
  • Робота на найбільш затребуваних соціальних платформах
  • Прогрес трафіку і сумарного обсягу продажів
  • Формування позитивної репутації, підвищення лояльності клієнтів і партнерів
  • Створення, старт і адаптація інтернет-магазину на базі соціальних мереж
  • Старт результативних рекламних кампаній

З якими завданнями справляється SMM-просування в соціальних мережах

Реклама продуктів/товарів/послуг

Зростання продажів – це завжди наслідок зростання трафіку. Завдяки професійно налаштованої таргетованої реклами вам вдасться значно розширити діапазон охоплення аудиторії, що стане основою для залучення нових лідів і на сторінку в соціальній мережі, і на ваш сайт.

Продаж послуг

Соціальні мережі – ідеальний інструмент для просування і популяризації сервісного бізнесу як для юридичних, так і для фізичних осіб. Залучити покупців в цільовому регіоні допоможе грамотно побудована геолокація.

Продаж товарів

Чим більший асортимент товару, тим вищий прибуток. Сторінка в соціальних мережах стане своєрідним додатковим торговим простором, що виконує свої функції нітрохи не гірше основного сайту.

Підвищення репутації

Кращого інструменту для комунікації з клієнтами, ніж соціальні мережі, немає. Ви можете в комфортному режимі спілкуватися з відвідувачами, відповідати на їх повідомлення або претензії, тим самим формуючи лояльність і довіру.

Підвищення трафіку і конверсії

Про ваш паблік, сайт або вигідну пропозицію клієнтам можна нагадати за допомогою методики ретаргетингу. Повернення відвідувачів на сайт, більш висока відвідуваність ресурсу і, як наслідок, зростання конверсії – основа успішного просування.

Просування startup-проектів

Новим проектам на початковому етапі створення важливо привернути до себе максимум уваги. Тестування і вибір тих чи інших соціальних платформ дозволить яскраво заявити про себе і швидко популяризувати бренд в цільовому сегменті.

Максимальна ефективність SMM-просування:
як домагається результату команда SMTech

На те, наскільки ефективним і якісним буде просування вашого бізнесу за допомогою соцмереж, впливає п’ять ключових факторів:

  • Підбір найбільш перспективних соціальних платформ і їх тестування
  • Охоплення найбільшої кількості читачів за рахунок виявлення певного часу для постінга
  • Підготовка і розміщення актуального і цікавого контенту для конкретного цільового сегмента
  • Безперервна комунікація з користувачами: спілкування в чаті і відповіді на відгуки
  • Точна настройка тергетованої реклами

Які етапи включає SMM-просування

Одним з найбільш ефективних інструментів для просування бізнесу є маркетингова кампанія, яка проводиться в соціальних мережах. Головною умовою досягнення успіху є грамотне структурування завдань і рішень, а також моніторинг результатів.

Таргетування в соціальних мережах

  • Формування портрета цільового клієнта
  • Підготовка та створення рекламного кабінету компанії
  • Визначення формату роботи і майданчика
  • Налаштування, запуск і моніторинг ефективності рекламної кампанії
  • Запуск, тестування і вибір найбільш ефективних оголошень
  • Інтеграція в кампанію ретаргетингу
  • Аналітична робота для оптимізації кампанії

Адміністрування пабліків в соціальних мережах

  • Аудит діяльності вашої компанії в соцмережах
  • Постановка цілей і завдань, яких необхідно досягти
  • Аналіз конкурентного середовища в окремо взятій ніші
  • Формування контент-плану і розробка ефективної стратегії
  • Підбір соціальних платформ для просування
  • Активізація облікового запису і постінг корисного для ЦА вмісту
  • Комунікація з аудиторією

Скільки коштує послуга SMM-просування?

Кошторис на кожен конкретний проект формується згідно певній сітці: це поставлені цілі і завдання, а також число соціальних платформ, які є інструментом для їх досягнення.

У SMM-розкрутці вашого бізнесу за допомогою соціальних мереж є два базових напрямки:

  • Адміністрування акаунтів і пабліків: включає створення груп, їх візуальне оформлення, систематичну підготовку контенту і постінг, а також проведення заходів для підвищення активності відвідувачів і залучення нових лідів.
  • Рекламний таргетинг: створення оголошень з урахуванням ЦА, їх налаштування, тестування та адаптація інструментів, і моніторинг результативності.

Адміністрування здійснюється на регулярній основі, вартість щомісячної підтримки формується виходячи з фактичного стану акаунта, поставлених цілей і завдань, певної бізнес-ніші та регіону впливу. Ціна таргетованої рекламної кампанії – це сукупний параметр, що складається з бюджету, робіт адміністратора, налаштування і моніторингу.

6 переваг просування бізнесу за допомогою SMM

Економія витрат на рекламу

. Соціальні мережі – відмінна альтернатива повноцінному сайту. Створення бізнес-акаунту в соцмережах дозволить відмінно заощадити на розкрутці ресурсу, тому це – оптимальне рішення і для компаній, що працюють в певній геолокації, і для малого бізнесу.

Створення дублюючого майданчика для продажів

Проста, швидка і вигідна робота на соціальних майданчиках стане ефективним способом для підвищення рівня зростання продажів. Онлайн-магазини в соціальних мережах повністю дублюють, а значить, розширюють в два рази поле вашої діяльності.

Оптимізація бізнес-пропозиції

Таргетована реклама дає вам можливість краще вивчити цільову аудиторію і, відповідно, адаптувати свою бізнес-пропозицію до попиту.

Вектор на цільову аудиторію

Коли таргетована реклама налаштована точно, вона дає можливість будь-якому бізнес-сегменту знайти свого споживача. Такий підхід дозволяє значно знизити витрати на рекламу, направивши ресурси в те русло, яке принесе більш високу конверсію і збільшить відвідуваність сайту.

Популяризація бренду і підвищення його впізнаваності

З кожним роком все більша кількість людей шукає відповіді на свої питання не в Гуглі, а в соцмережах. Будьте на зв'язку зі своїм споживачем, забезпечте комунікацію і підвищуйте продаж!

Контроль бюджету

Використовуючи SMM-просування, ви завжди зможете контролювати свої витрати на рекламні кампанії. Аналізуйте статистику, підганяйте формат під результати таргетингу і будуйте стратегії для ще більш очевидного прогресу!