SEO-просування

SEO-Просування

SEO є універсальним маркетинговим інструментом, який підходить для просування абсолютно будь-якого типу бізнесу. Це – набір різних заходів, які дозволяють значно підвищити статус веб-сайту в пошуковій видачі Google.

Максимальний результат за стислі терміни:
як команда SMTech досягає поставлених цілей

Комплекс робіт, який проводиться фахівцями нашої компанії для результативного СЕО-просування, включає наступні етапи:

  • Перевірка адаптивності сайту і швидкості його завантаження
  • Дослідження активності конкурентів ніші і запитів, за якими вони просуваються
  • Оптимізація медіа-контенту, грамотне оформлення мета-тегів, структури тексту, видалення дублів позицій, перевірка на наявність ключевиків і унікальність, а також аналіз і виправлення вмісту
  • Перевірка карти сайту і коректної роботи robots.txt, знаходження і виправлення сторінок з редиректами і помилкою 404
  • Створення проекту по анкор-листу

* Це-лише частковий перелік всього комплексу робіт з SEO-просування! Після того, як ми отримаємо результати аудиту, буде розроблена більш повноцінна стратегія для вашого бізнесу.

SMTech: просування вашого бізнесу з гарантованим успіхом

  • Комплексний технічний і SEO-аудит
  • Ретельний аналіз конкурентного середовища в обраній бізнес-ніші
  • Розробка індивідуальної стратегії просування для вашого бізнесу
  • Створення структурованого семантичного ядра
  • Просування з урахуванням геолокації (регіону розташування бізнесу)

Доступ до моніторингу трафіку – 24/7/365

Чим SEO-просування корисно для бізнесу:
6 вагомих аргументів "за"

Вихід на ТОП-позиції видачі пошуковиків

Коли сайт потрапляє на перші сторінки, це дозволяє залучити багато уваги ваших потенційних покупців і збільшити прибуток.

Стабільність

Дотримуючись грамотно сформованої і підходящої СЕО-стратегії, вам вдасться легко утримувати свій ресурс на перших сторінках видачі.

Підвищення рівня довіри і лояльності

Чим вище на сторінках запиту розташований ваш ресурс, тим більше довіри він викликає у відвідувачів, які зупиняють на ньому свій вибір, і тим вищий трафік забезпечується.

Зниження бюджету на просування

Завдяки СЕО у вас з'явиться природний приріст цільових користувачів, які приходять з пошукових систем по певному запиту. Це значно знизить витрати на рекламу для залучення ЦА.

Підвищення трафіку

Ваш веб-сайт стане популярнішим, і кількість його відвідувачів, причому мова йде саме про цільових клієнтів, підвищиться.

Позитивна репутація в конкурентній ніші

Ваше конкурентне середовище – це перші сторінки пошукової видачі, але це не основа зацікавленості відвідувача і спонукання його до цільової дії. Якісний сервіс, актуальна пропозиція і грамотна менеджмент-політика – так само важливі.

Просування вашого сайту:
які етапи включені в роботу команди SMTech

У нас немає готових шаблонів або робочих схем – тільки індивідуальна розробка стратегічного просування і SEO-оптимізації для вашого бізнесу! У SMTech дотримуються наступних основних етапів роботи:

Зовнішня оптимізація

  • Реєстрація сайту в локальних каталогах компаній
  • Реєстрація в Google картах (сервісах Google Maps, Map Marker, My Business)
  • Створення позитивного іміджу за допомогою відгуків
  • Формування і збільшення обсягу органічної посилальної маси (Crowd Marketing, посилання з тематичних і новинних порталів)
  • Аналіз посилального профілю і знищення спам-посилань

Внутрішня оптимізація

  • Аудит сайту і ніші, в якій буде здійснюватися просування
  • Створення грамотної і структурованої архітектури ресурсу
  • Складання ТЗ на написання текстового контенту (технічного завдання) для копірайтерів
  • Перелінковка сторінок
  • Збір і кластеризація семантики (ключових пошукових запитів)
  • Створення та оптимізація мета-тегів сторінок ресурсу (заголовків, підзаголовків, опису)

Для якого типу бізнесу SEO-просування – необхідність

Інформаційні ресурси

Тематичні блоги, портали з новинами і платформи, створені для навчання – саме за допомогою СЕО забезпечується настільки необхідние зростання цільового трафіку. Грамотне і просте для відвідувача структурування ресурсу і якісний, корисний контент – основний базис для роботи з інформаційними сайтами.

Портали послуг

В даному випадку ключовою константою успіху є просування в цільовому регіоні. Підвищити видачу ресурсу при запитах цільових споживачів допоможе якісна добірка географічних запитів і їх розподіл на тих чи інших сторінках сайту.

Start Up

Чим «молодше» сайт, тим складніше фахівцям боротися за його позиції в пошуковій видачі. Підвищити можливості допомагає ретельна і вірно обрана стратегія: опрацювання структури сайту ще на початковому етапі його створення, забезпечення внутрішньої оптимізації, використання відповідної семантики тощо.

Корпоративні сайти

Це – грамотний і ідеальний в усіх відношеннях інструмент для забезпечення позитивного іміджу компанії і її впізнаваності. У даному випадку основою успіху є стратегічний план, який дозволить вашому бренду міцно закріпитися у своїй ніші і запам'ятатися як клієнтам, так і партнерам.

Інтернет-магазини

В даному випадку принцип простий і тому ідеальний – чим більше трафіку на ваш ресурс, тим більш висока конверсія і, відповідно, прибуток. Адаптація товарних сторінок для правильно підібраних ключових слів – це ваша гарантія того, що цільовий клієнт «вийде» з пошукової системи на ваш ресурс раніше, ніж йому попадуться конкуруючі в ніші магазини.

Скільки коштує SEO-просування сайту в ТОП-видачу пошуковиків

При формуванні індивідуального бюджету на просування сайту за допомогою пошукових запитів, SMTech орієнтується, в першу чергу, на ваші завдання і цілі.

Додатковими і не менш важливими факторами при позначенні вартості є:

  • Тип ресурсу (інформаційний портал, landing, інтернет-магазин та інші)
  • Розмір сайту (кількість активних сторінок)
  • Характер ніші, в якій буде здійснюватися просування
  • Конкурентний рівень в бізнес-сегменті
  • Геолокаційний фактор (де буде просуватися сайт: Україна, США, країни Європи, СНД тощо)

Як тільки будуть позначені цілі, проводиться аудит сайту і аналіз конкурентної ніші. Результатом цих етапів є ретельно вивірена стратегія SEO-просування. Ми лише пропонуємо варіанти, рішення приймаєте тільки ви! Тримайте вектор на свої амбіції і, звичайно, бюджет завдання.

Основне завдання команди SMTech – це компромісні рішення без якісних втрат у просуванні вашого бізнесу. Високі і стабільні позиції в ніші – досягнення мети гарантовано!

Коли SEO-просування дасть результати:
реальні терміни і фактори впливу

Ефективність стратегії SEO-просування безпосередньо залежить від правильності підходу до її формування. Якщо всі етапи дотримані, вже через три місяці проект принесе перші плоди, а через 6-12 місяців роботи над сайтом можна буде вийти в ТОП-ові позиції Google.

4 параметри, що безпосередньо впливають на просування в пошукових системах

  • «Вік» ресурсу. Чим молодше сайт, тим повільніше буде відбуватися ранжування в пошукових системах, і навпаки.
  • Ступінь готовності сайту до реалізації проекту. Скільки технічних доповнень і оптимізаційних процесів вимагає поточний стан сайту.
  • Виділений бюджет. Розмір суми, яку ви готові вкласти в просування, повністю тотожний терміну, за який вдасться вивести сайт на верхні позиції пошукової видачі.
  • Конкурентний рівень ніші. Чим щільніша конкуренція, тим більших вкладень вимагає просування високочастотного запиту на верхні позиції.