Контекстна реклама

Контекстна реклама

Рекламна кампанія, у вартісному сегменті, представлена двома основними, що формують кінцеву ціну, факторами. Це вартість послуг агентства, яке займається веденням акаунтів і налаштуванням, і матеріальні вкладення в кліки користувачів.

Контекстна реклама:
вирішення яких завдань їй під силу

Розкрутка нових проектів – startup.

Ефективно приваблює покупців для здійснення стартових продажів в новому проекті. Відмінно підходить для початкових етапів розвитку бізнесу, пропагує і просуває компанію в обраному регіоні.

Іміджева реклама

Значно підвищує популярність бренду і позитивно впливає на його впізнаваність серед цільової аудиторії. Підвищує лояльність фактичних і потенційних клієнтів, створює позитивний імідж компанії. Інструмент підходить для будь-яких типів бізнесу.

Come back клієнтів

Після того, як відвідувачі покинули ресурс, не оформивши замовлення, їм на регулярній основі будуть показані рекламні оголошення і банери, які мотивують на повернення до покупки. Такий результат забезпечується за рахунок ремаркетингу і ретаргетингу.

Реалізація послуг

Ефективний інструмент для різних сервісних організацій, дозволяє знайти цільову аудиторію в певному регіоні завдяки геолокаціі, популяризуючи і просуваючи послуги компанії саме в тому сегменті, для якого вони будуть актуальні і затребувані.

Реалізація товарів

Контекстна реклама – оптимальне і найдієвіше рішення для ІМ і різних торгових майданчиків. Здатна залучити покупців шляхом акцентування уваги на тій чи іншій товарній групі і підштовхнути до здійснення покупки рекламованого товару.

Реклама заходів

З легкістю приваблює цільову аудиторію шляхом анонсування майбутньої події. Підходить для формування списку учасників акцій, тренінгів, різноманітних активностей як в оффлайн, так і в онлайн-просторі.

Налаштування рекламної кампанії в Google Adwords

Самим ефективним і методом, що забезпечує стабільний результат швидкого залучення цільового відвідувача на сайт є контекстна реклама. Це – універсальний і здатний адаптуватися для будь-якого бізнес-формату маркетинговий інструмент. Ключовим завданням, з якою контекстна реклама справляється на 100%, є грамотна популяризація товару, сайту або послуги та швидке залучення клієнтів на ваш сайт.

Для забезпечення найкращого результату ми вибираємо оптимальний формат просування, орієнтуємося на фіксований бюджет, після чого оптимізуємо вартість кліків і адаптуємо рекламні оголошення для максимального охоплення ЦА.

Як фахівці SMTech налаштовують контекстну рекламу

Рекламна кампанія, у вартісному сегменті, представлена двома основними, що формують кінцеву ціну, факторами. Це вартість послуг агентства, яке займається веденням акаунтів і налаштуванням, і матеріальні вкладення в кліки користувачів.

Від чого залежить бюджет на кліки: 5 основних факторів

  1. Цільовий регіон показів реклами
  2. Конкурентний рівень в окремо взятій ніші
  3. Кількість запитів, необхідних для просування бізнесу
  4. Частотність запитів
  5. Кінцеві завдання і цілі рекламної кампанії для вашого бренду

Індивідуальний порядок розрахунку вартості послуг – тільки такою методикою формування рекламного бюджету користується команда фахівців SMTech. Основою для цього служить складність кампанії і її масштабність.

Для забезпечення найкращого результату ми вибираємо оптимальний формат просування, орієнтуємося на фіксований бюджет, після чого оптимізуємо вартість кліків і адаптуємо рекламні оголошення для максимального охоплення ЦА.

Отримайте гарантований результат!