Розробка логотипу

Розробка логотипа

Логотип: що це таке і для чого використовується

Логотип – це цілісна графічна система, яка включає найменування бренду, відображає його стратегію і виконується в єдиному кольоровому форматі. Він використовується на всіх рекламних носіях фірмового стилю.

Переваги

Title

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Title

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Title

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Title

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Title

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Title

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Title

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Title

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

• Позитивна оцінка

Логотип викликає емоції і здатний надовго запам’ятатися саме з візуальної точки зору.

• Відображення системи цінностей

Логотип відображає місію компанії, мету або продукт, який вона пропонує.

• Вплив

Правильний і тотожний принципу і сфері бізнесу дизайн логотипу надає потужний вплив на свідомість ЦА.

Етапи створення

  • Аналіз

    Початку створення логотипу передує ретельний аналіз безлічі компонентів: сюди входить вивчення конкурентного середовища, методик і підходів, що використовуються, а також розробка оригінального колірного, шрифтового і графічного формату.

  • Аудит

    Досвід конкуруючих компаній, причому як негативний, так і позитивний – основа формування ідеї логотипу. В даному випадку важливо уникнути збігів у вашому сегменті як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринку.

  • Шрифт

    Унікальне і тотожне характеру бізнесу шрифтове виконання інформації – важливий етап створення логотипу. Таким чином, можна впливати на несвідоме сприйняття і правильний емоційний портрет бренду у споживача.

  • Кольорова гама

    Зумовлює несвідому фіксацію споживачем вартісного сегмента продукту, характеру бренду, цінностей і місії компанії.

  • Унікалізація

    Вдале графічне рішення найбільш привабливе для споживача. Чим оригінальніше і зрозуміліше її формат, тим більш позитивне враження на клієнта вона виробляє.

  • Композиція

    Заключний етап – це розташування готових елементів логотипу відносно один одного. Саме грамотний порядок зумовлює послідовність зчитування і запам'ятовування інформаційного посилу, який закладений у фірмовому знаку.