Розробка логотипу

Розробка логотипа

Логотип: що це таке і для чого використовується

Логотип – це цілісна графічна система, яка включає найменування бренду, відображає його стратегію і виконується в єдиному кольоровому форматі. Він використовується на всіх рекламних носіях фірмового стилю.

• Позитивна оцінка

Логотип викликає емоції і здатний надовго запам’ятатися саме з візуальної точки зору.

• Відображення системи цінностей

Логотип відображає місію компанії, мету або продукт, який вона пропонує.

• Вплив

Правильний і тотожний принципу і сфері бізнесу дизайн логотипу надає потужний вплив на свідомість ЦА.

Етапи створення

  • Аналіз

    Початку створення логотипу передує ретельний аналіз безлічі компонентів: сюди входить вивчення конкурентного середовища, методик і підходів, що використовуються, а також розробка оригінального колірного, шрифтового і графічного формату.

  • Аудит

    Досвід конкуруючих компаній, причому як негативний, так і позитивний – основа формування ідеї логотипу. В даному випадку важливо уникнути збігів у вашому сегменті як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринку.

  • Шрифт

    Унікальне і тотожне характеру бізнесу шрифтове виконання інформації – важливий етап створення логотипу. Таким чином, можна впливати на несвідоме сприйняття і правильний емоційний портрет бренду у споживача.

  • Кольорова гама

    Зумовлює несвідому фіксацію споживачем вартісного сегмента продукту, характеру бренду, цінностей і місії компанії.

  • Унікалізація

    Вдале графічне рішення найбільш привабливе для споживача. Чим оригінальніше і зрозуміліше її формат, тим більш позитивне враження на клієнта вона виробляє.

  • Композиція

    Заключний етап – це розташування готових елементів логотипу відносно один одного. Саме грамотний порядок зумовлює послідовність зчитування і запам'ятовування інформаційного посилу, який закладений у фірмовому знаку.

Отримайте гарантований результат!