Фірмовий стиль

Фірмовий стиль

Фірмовий стиль: контекст поняття

Фірмовий стиль – це цілісна і нерозривна система, яка складається з елементів і графічних зображень, створених на основі однакової стилістики, концепції та ідеології компанії. Вона є базисом всіх комунікативних зв’язків вашої фірми з клієнтом.

Переваги

Правильне позиціонування

Основа дизайну фірмового стилю – це акцентування уваги на унікальних особливостях бренду, а також конкурентних перевагах і оригінальній пропозиції для споживача.

Проста ідентифікація

Конкурентне середовище досить агресивне і до нових, і до існуючих компаній. Фірмовий стиль дозволить вам виділитися і забезпечити швидку і ефективну ідентифікацію для клієнтів і партнерів.

Позитивний імідж

Надійність, довгострокові перспективи і невпинний прогрес – саме такі синоніми викликає бренд з ретельно продуманим фірмовим стилем.

Позитивна репутація

Основа вашої репутації серед цільової аудиторії – це надання вичерпного комфорту для потреб клієнта. Формування фірмового стилю створить довірчий базис для ЦА.

Фінансова відповідність

Фірмовий стиль – це свого роду інвестиція, яка дозволить вам аргументовано підвищити вартість послуг чи продукту. Регулярне підвищення якості, успіх і стабільне місце в певній бізнес-сфері – за всі ці якості ваш споживач готовий заплатити більш високу ціну.

• Сприйняття

Легкість і цілісність сприйняття всіх рекламних та інформаційних форматів: корпоративного простору, іміджевих носіїв, логотипу тощо.

• Визначенність

Фірмовий стиль – основа того, що ваш бренд буде легко впізнати, він запам’ятається і зможе миттєво ідентифікуватися в конкурентному полі.

• Результативність.

Оригінальний фірмовий стиль є запорукою високої ефективності застосування всіх маркетингових інструментів вашої компанії.

Отримайте гарантований результат!