Дизайн поліграфії
Що таке поліграфія: характеристика поняття

Іміджева поліграфія, створена для компанії, є інформативним комунікатором між брендом і клієнтом або партнерами. Це – основний носій ключових цінностей і конкурентних переваг бренду. Вона дозволяє створювати навколо компанії ореол повноцінної інформації, підвищуючи рівень впізнаваності і підтримуючи виняткову репутацію.
Дизайн поліграфії від smtech

Календар
Є корпоративним сувеніром і поширюється серед партнерів і клієнтів. Ефективно нагадує про існування вашої компанії на протязі всього року.

Буклет
Вичерпний міні-каталог, який повноцінно інформує клієнтів і партнерів про бренд, позиції на ринку, асортимент продукції/послуг/товарів, а також про конкурентні переваги.

Плакат
Соковитий, яскравий, що потрапляє точно в «яблучко» і запам’ятовується плакат зверне увагу вашого цільового споживача на продукт, пропозицію або акцію.
3 вагомих аргументи для клієнтів smtech

Суворе дотримання термінів
Грамотна система менеджменту і злагоджена робота команди дозволяє нам гарантувати 100% -е дотримання обумовлених термінів завершення проекту. Ми впевнені в своїх силах, і вміємо планувати ресурси – в 90% випадків дедлайн скорочується на 1-2 дні.

Актуальні інструменти
Дизайн, що продає для вашого проекту – за участю досвідчених фахівців і з використанням останніх розробок в даній сфері. Результат – не просто естетичне зображення, а ефективний і адаптований для вашої ніші формат.

Зручний формат оплати
Ми впевнені в своїх клієнтах, тому не працюємо по повній передоплаті. Якісна робота – в пріоритеті, тому основну вартість проекту ви надаєте вже після його завершення.

• Інформативність.
Завдання поліграфії полягає в тому, щоб найбільш повноцінно проінформувати цільового споживача про бренд, пропоновані послуги і реалізовані товари.
• Ефективність
Поліграфія здатна стабілізувати рівень затребуваності та реалізації товарів, продуктів і послуг, утримуючи і розширюючи споживчий сегмент і, відповідно, збільшуючи прибуток компанії.


• Актуальність
Іміджева поліграфія дає можливість легко доносити до ключової аудиторії інформацію, що відповідає потребам, а також забезпечує правильне сприйняття компанії і демонструє вектор її прогресу.